Segon visita la Masia de Can Mestres!

Aquesta setmana, els alumnes de segon vam fer una visita a la masia de Can Mestres! Aquesta està situada a 10 minuts de l’escola.

En primer lloc vam visitar els horts on hi ha molta varietat de fruites i hortalisses: enciam, pastanagues, col, maduixes, ceba, all, pebrots, albergínia, cogombres, menta etc… Després de passejar al voltant d’aquests conreus, cadascú de nosaltres vam plantar unes llavors de rave a un recipient de iogurt que hem portat a l’escola per veure com creixen.

Per acabar, també vam conèixer tots els animals que hi viuen: cabres, ovelles, galls, gallines, ànecs, oques i conills. Fins i tot ens van deixar donar de menjar fulles de figuera a les cabres i ovelles. Tenien molta gana!

Estem molt contents d’aquesta visita, ja que vam aprendre molt i a més a més ens vam divertir.