La teranyina de les paraules boniques!

Els alumnes de segon hem fet la dinàmica de la teranyina de les paraules boniques al pati de l’escola.

Aquesta consisteix apassar un cabdell de llana a un company o companya i dir-li el que més ens agrada d’ell o ella. Seguidament l’alumne/a que ho ha rebut es fa una volta de fil al dit i li passa a algú altre.

D’aquesta manera, quan tots hem rebut paraules boniques d’algú, entre tots hem creat una teranyina gegant!Resulta molt important no deixar anar el fil per tal de conservar la teranyina intacte!

Ens ha agradat molt escoltar als companys ressaltar les nostres virtuts i ens hem adonat que tots tenim coses bones!Ha sigut molt divertit i hem reforçat la cohesió de grup!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *