3r dia de colònies al Pallars
Avui l’alumnat de sisè no ha fet tanta sort amb el dia, perquè els núvols han poblat el cel. Però a Aigüestortes, tan si fa bo com si fa fred, sempre paga la pena anar-hi. Així que els jeeps de muntanya els han pujat fins a l’estany de Sant Maurici i des d’allà s’han endinsat […]
3r dia de colònies al Pallars Llegeix més »










