“Jugo com una nena”

Dijous 28 de setembre i divendres 29, l’alumnat de 5è i 6è vam anar al Palau Robert a veure l’exposició de “Jugo com una nena”. Tot i que ja ho intuïem, vam constatar les diferències que encara hi ha, també en el món de l’esport, entre homes i dones. A través de dades vam poder […]

“Jugo com una nena” Llegeix més »

Sisè fa vela!!

Els alumnes de sisè vam passar un dia molt especial fent vela al Port de Barcelona. Vam poder gaudir del nostre mar, aprendre conceptes nàutics molt interessants i prendre un bany ben fresquet.

Sisè fa vela!! Llegeix més »

STREET ART a 6è

La setmana passada no tan sols va finalitzar una etapa per l’alumnat de 6è sinó que també va concloure el projecte de Street Art (o Art Urbà) que han dut a terme al llarg de tot el curs des de plàstica. El projecte ha constat de diferents etapes: 1. Descoberta de l’art urbà a l’entorn

STREET ART a 6è Llegeix més »

Comiat de 6è

Ahir els de 6è van posar el punt i final a la seva etapa a l’escola. Des dels fillols fins a 5è els vam acomiadar en un bonic acte al pati i després vam fer el tradicional pica-pica de comiat amb els companys de cicle superior. No és un adéu per sempre, veniu a visitar-nos

Comiat de 6è Llegeix més »

Teatre en Anglès

El passat dijous 15 de juny, Cicle Superior i Cicle Mitjà va anar a veure unes obres en anglès protagonitzades per la companyia Look Out! Cicle Superior va gaudir de l’obra “Day and night at the museum” i Cicle Mitjà de “The party planner”. Ens va agradar i vam riure molt.

Teatre en Anglès Llegeix més »

LA CURSA

Un any més la cursa ha entusiasmat petits i grans, sent un dia d’emocions intenses, amb nervis i sobretot amb una gran dosi d’esforç per part de tothom. És la cloenda d’un treball engegat i dinamitzat a les sessions d’educació física. Agraïm la col·laboració de les famílies animant en tot moment als corredors i corredores,

LA CURSA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut