6è: Una última setmana plena d’emocions

Dijous passat l’alumnat de 6è es va acomiadar de manera definitiva. Aquesta darrera setmana ha estat un viu exemple de tot el curs: no han parat quietes!

Dilluns varen anar al parc de la Pegaso amb les filloles i fillols. Malgrat el mal temps i la pluja van gaudir al màxim dels últims dies juntes i junts. Al tornar, van agafar els ordinadors i van poder llegir el mail que a l’inici de curs s’havien escrit i programat explicant-se què n’esperaven del curs. Va ser molt divertit rebre’l i llegir que s’explicaven 9 mesos enrere.

Dimarts van compartir l’última estona de pati amb les filloles i fillols tot menjant l’esperat gelat.

Dimecres van rebre la visita d’en Lancy, de la Fundació Vicenç Ferrer. La seva inspiradora xerrada va posar el punt i final al projecte School to School que l’alumnat de CS ha dut a terme aquest curs. Després varen pujar per última vegada al que va ser el seu primer pati a l’escola i van poder-se’n acomiadar. A continuació van jugar el darrer partit de futbol a l’escola que també va comptar amb la participació dels dos tutors i en Martí, l’alumne de pràctiques. Per acabar un matí d’allò més rodó, filloles i fillols i padrines i padrins van intercanviar-se un punt de llibre fet per elles i ells mateixos i així tenir un petit record de l’apadrinament lector d’aquest curs.

Dijous, l’últim dia de l’alumnat de 6è, va ser un matí ple d’emocions. Primer, l’escola els va acomiadar tant a elles i a ells com a cinc mestres que també posen el seu punt i final a l’escola. Després, pica pica al passadís i dedicatòries i firmes de mestres i companyes i companys al llibre de 6è que van fer les famílies.

Així acaba el pas per l’escola de l’alumnat de 6è. Molta sort i bon viatge!