Últim dia de biblioteca a 6è

El darrer dia de la biblioteca la Judit ens va fer una dinàmica sobre una llegenda Japonesa que deia, que tots estem enllaçats amb un fil invisible que surt del dit petit de la mà. Entre tota la classe van fer visible aquest fil i ens varen enllaçar tots amb unes frases que havia fet […]

Últim dia de biblioteca a 6è Llegeix més »

“Nassos, nassos, nassis”

Aquest passat divendres els alumnes de 6è van interpretar “Nassos, nassos, nassis” al Casal Catòlic de Sant Andreu. Es tracta d’una obra de teatre original de Quim Canals que ha estat adaptada en una versió per a 52 actrius i actors per l’Anna Faz per aquesta ocasió. L’obra culmina un projecte que ha inclòs el

“Nassos, nassos, nassis” Llegeix més »

DIADA LGTBIQ+

El 17 de maig de 1990, l’Assemblea General de l’Organització Mundial de la Salut (OMS) va eliminar l’homosexualitat del llistat de malalties mentals. En honor a aquesta efemèride, cada any, el 17 de maig, es commemora el Dia internacional contra la LGTBI fòbia. L’objectiu d’aquesta jornada és sensibilitzar la societat contra la discriminació del col·lectiu

DIADA LGTBIQ+ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut