STREET ART a 6è

La setmana passada no tan sols va finalitzar una etapa per l’alumnat de 6è sinó que també va concloure el projecte de Street Art (o Art Urbà) que han dut a terme al llarg de tot el curs des de plàstica.

El projecte ha constat de diferents etapes:

1. Descoberta de l’art urbà a l’entorn més proper. L’alumnat va passejar pel barri en busca de Street Art a la Sagrera i a la Nau Bostik, el gran referent de les artistes urbanes de Barcelona. L’alumnat va poder diferenciar també entre l’art urbà i el bandalisme.

2. Recerca dels diferents tipus d’art urbà (engaxines, intrevencions, grafitis, murals…) en busca de referents i grans obres de cadascun d’ells.

3. Realització d’intervencions per a l’escola. L’alumnat va dissenyar les seves obres d’art urbà tot aprofitant elements ja existents a l’escola.

4. Creació de grafitis amb al nom (o sobrenom de l’alumnat).

5. Elaboració d’adhesius. Posteriorment van ser enganxats a un mural d’adhesius que hi ha al barri.

6. Participació al mural col·laboratiu ABRAÇADES del pati. Prenent com a punt de partida les idees i esbossos elaborats per la resta de l’alumnat de l’escola, les noies i nois de sisè van fer les seves pròpies creacions i posteriorment les van enganxar al pati. Aquest serà un mural col·laboratiu que curs a curs anirà afegint noves obres.