2n dia de colònies al Pallars

Malgrat les prediccions adverses, els infants de sisè han tingut un sol radiant que ha acompanyat totes les activitats del dia.

Han començat fent ràfting per la Noguera Pallaresa i gaudint de les esquitxades de “la rentadora”.

A continuació, dinar de pícnic i temps lliure per jugar, xerrar, descansar…

I cap a la hípica a passejar en cavall.

Mentre uns feien el passeig, altres aprofitaven l’espera fent tir amb arc.

I, com us podeu imaginar, després ha calgut per la dutxa passar i fer un bon sopar. I tot i que no us ho creureu, encara tenen piles pel joc de nit!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut