NOU CANAL DE COMUNICACIÓ

Enguany estrenarem un nou canal de comunicació entre família i escola: l’Aplicació Dinantia

Aquest canal de comunicació ens permetrà poder comunicar-nos amb totes les famílies més ràpida i còmodament.

Per poder gaudir d’aquest canal de forma ràpida i eficaç, cada mare, pare o tutors i tutores legals s’hauran de descarregar l’aplicació Dinantia al seu telèfon mòbil.

Un cop feta aquesta acció, podran rebre la informació de mestres i Escola de forma àgil i segura sense la necessitat d’entrar al correu electrònic.

Per aquelles persones que no disposin de correu electrònic, l’aplicació també pot funcionar a través del número de mòbil.

I per aquelles que no disposin d’un telèfon smart, o no li volen donar aquest ús, els missatges que envia l’aplicació també arribaran al correu electrònic.

Esperem que aquest canal ús sigui útil i còmode. Per a més informació, no dubteu en dirigir-vos al vostre tutor o tutora o a algun membre de la comissió TIC (Laia Alonso, Esteve Corominas o Núria Morte).