Una visita des de Colòmbia

Avui hem rebut una visita molt especial des de Colòmbia: el senyor Antony Trujillo, Coordinador de Mejoramiento de los Aprendizajes – Plan de Lectura, Escritura y Bibliotecas Escolares de la Secretaría de Educación de Cali.

El senyor Trujillo i una mestra colombiana estant visitant Catalunya per conèixer millor el sistema bibliotecari català, amb un interès molt especial per les biblioteques escolars.

Per aquest motiu el dilluns passat els varen rebre al Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per explicar-los les línies d’actuació del Programa biblioteca escolar “puntedu” .

En aquesta entrevista els van proposar visitar la nostra biblioteca com a referent de les biblioteques escolars del nostre país.

Avui hem compartit mig dia l’Antony Trujillo a l’escola. Ha dinat amb nosaltres i a la tarda li hem explicat el projecte de la nostra biblioteca: les funcions de la biblioteca, els serveis que ofereix, les activitats que hi fem, la implicació de tota la comunitat educativa…

També hem parlat del Pla de Lectura de Centre i de la importància de poder tenir una biblioteca tan ben organitzada i dotada per poder-lo desenvolupar.

Ha marxat molt satisfet i amb el desig de poder algunes coses que li hem explicat per les biblioteques escolars del seu país.

Això sí, abans de marxar li hem regalat el conte dels 50 anys de l’escola perquè s’endugués un record de la seva estada amb nosaltres.

Volem agrair-li l’interès que ha tingut per conèixer el nostre projecte i al Programa biblioteca escolar “puntedu” per considerar-nos uns referent de les biblioteques escolars de Catalunya: GRÀCIES!!!