Un jardí de jardins

Després de les vacances d’estiu iniciem un nou curs amb l’energia renovada i molta il·lusió, amb ganes de continuar treballant i també d’estrenar activitats noves.

Volem començar aquest curs celebrant que som una escola lectora, que a totes i a tots ens agrada escoltar i llegir històries, ens agrada cercar informació per respondre les preguntes que ens fem… per això volem convertir la biblioteca i alguns espais de l’escola en jardins de lectura.

I perquè en comenceu a gaudir aquí us deixem un conte molt bonic que ha escrit la Marta March (mestra de l’escola).

Les nenes i els nens de l’escola ja el coneixen i han volgut deixar el seu testimoni omplint el jardí de flors fetes amb fulls de llibres vells, perquè l’essència de les paraules impregni tota l’escola.