La documentació de l’Escola ja és a l’arxiu comarcal!

El divendres 7 de juliol ens vam desplaçar al Castell de la Geltrú per fer entrega de la documentació de l’Escola a l’Arxiu Comarcal del Garraf. Desprès de mesos de feina per ordenar i classificar centenars de documents dels 50 anys d’escola, vam poder cedir-los a l’Arxiu per assegurar-ne una bona conservació, un fàcil accès per a tots els ciutadans interessats en la història de l’escola i per donar valor patrimonial a tota la història de l’Escola. A partir d’ara, tothom qui vulgui consultar documents i informació sobre la història de l’Escola Cossetània es pot dirigir a l’Arxiu Comarcal i guadir dels avantatges de tenir la informació classificada i ordenada amb rigor professional.

DSC_0643
Fotografia de la firma del conveni de cessió de la documentació de l’Escola a l’Arxiu Comarcal del Garraf