Inauguració de la placa a la primera seu de l’Escola

El passat divendres 7 de juliol, com un dels darrers actes del 50è aniversari, vam inaugurar la placa que recordarà, a partir d’ara, on va començar l’Escola Cossetània l’octubre de 1966.

Una representació dels mestres actuals i de l’equip directiu, juntament amb representants de mestres i famílies fundadores de l’escola, ens vam desplaçar fins al número 138 del carrer de l’aigua per destapar la placa i dir unes paraules d’agraïment a la feina feta durant aquest mig segle d’escola. Ha plogut molt des de que en els baixos d’aquest edifici es va inaugurar l’escola, però era de justícia recordar el paper fonamental que va jugar aquell espai en la història del nostre centre.