Estrenem Bloc de Música

Des de l’Escola ens plau presentar-vos el Bloc de Música de l’Escola, on a partir d’ara, trobareu les propostes de música que rebreu mitjançant les tutores i els tutors.

Us convidem a participar en la inauguració compartint el vostre tresor musical, obert a tothom qui vulgui  (nens, nenes, familiars, personal docent i personal no docent de l’escola).

Si cliqueu a la pàgina de tresor musicals, veureu ja tresors de mestres. Animeu-vos-hi!!

Trobareu l’enllaç per accedir-h a l’apartat dels blocs d’aquesta web!! També hi podeu accedir  mitjançant l’adreça: musicacossetania.blogspot.com