Esperança, tornarem a començar

Benvolgudes famílies:

Encara que en aquesta situació de confinament sembli extrany, avui és el darrer dia del trimestre i per això ens volem acomiadar de vosaltres fins el proper 14 d’abril, dia en què, tot i amb confinament, començarem el tercer trimestre.

No volem “marxar” sense acomiadar-nos com cal, així és que us regalem un vídeo on l’Equip de Mestres us enviem un desig d’ESPERANÇA:

Esperem que estigueu bé.

Des de l’Escola seguirem vetllant per poder-vos sentir ben a prop tot i la situació que estem vivint.

Amb els millors desitjos.

L’Equip de mestres

1. Dolors Bundó Mas

El grup de mestres jubilades i jubilats de l’escola ens afegim al missatge d’ESPERANÇA i cridem amb vosaltres: Tornarem a començar!!!