El Consell Escolar aprova el document “L’Escola que volem”

Després de mesos de dinàmiques, debats i reflexions pedagògiques amb tota la comunitat educativa, el passat dijous 29 de juny el Consell Escolar va aprovar el document L’Escola que volem, que pretén ser una guia per la futura elaboració del nou Projecte Educatiu de Centre.

Coet cossetània

En aquest document hi podreu trobar dos apartats: com volem que siguin els nostres i les nostres alumnes quan acabin l’escolaritat al nostre centre i quins són els pilars bàsics que han de guiar la nostra pràctica educativa per a formar-los.

Aquest i altres documents de l’escola els podreu trobar a la pàgina Documents del nostre web.