CASTANYADA 2018

Aquest any, malgrat la pluja i el fred, a l’Escola hem pogut tornar a celebrar la Castanyada.

A infantil, la Castanyera va anar al Gimnàs on va poder escoltar i veure les cançons i danses que li havien preparat els Picarols, els Estornells i els Gegants.

A primària, vam fer la tradicional gimcana organitzada pels de sisè i aquest any hem estrenat localització. La pluja ens va fer descobrir l’Ortoll. I ens va encantar! De ben segur que hi tornarem.

Finalment, i després de dinar al parc de la Torre d’enveja, vam tornar a l’escola per rebre la castanyera i fer la cantada de cançons de tardor.