CAMPANYA DE RECOLLIDA DE PRODUCTES PER A L’ECONOMAT

Durant aquesta setmana, l’Escola Cossetània participarà a la CAMPANYA DE NADAL de recollida de productes per a l’Economat de la nostra ciutat. Com bé sabeu, aquest establiment, gestionat per Caritas i Serveis Socials, ajuda cada any a unes 2000 persones en situació de vulnerabilitat a cobrir les necessitats bàsiques.

Per tant, durant aquest dimecres, dijous i divendres, DIES 16, 17 I 18 de DESEMBRE, les famílies que vulgueu podreu col·laborar en aquesta campanya portant productes a l’Escola.

Enguany, des de l’Economat prioritzen la RECOLLIDA DE PRODUCTES D’HIGIENE PERSONAL: raspalls i pasta de dents, sabó pel cos, xampú, bolquers, compreses i tampons. Evidentment, serà benvingut qualsevol altre producte, en concret aquels que són propis de la FESTA DE NADAl: turrons, xocolata, neules…

Els productes seran recollits a cada classe i més tard s’ajuntaran per transportar-los fins a l’Economat.

Gràcies per la vostra participació i col·laboració.