CAMPANYA DE RECOLLIDA DE PRODUCTES PER A L’ECONOMAT

Durant aquesta setmana, l’Escola Cossetània participarà a la CAMPANYA DE NADAL de recollida de productes per a l’Economat de la nostra ciutat. Com bé sabeu, aquest establiment, gestionat per Caritas i Serveis Socials, ajuda cada any a unes 2000 persones en situació de vulnerabilitat a cobrir les necessitats bàsiques.

Per tant, durant aquest dimecres, dijous i divendres, DIES 16, 17 I 18 de DESEMBRE, les famílies que vulgueu podreu col·laborar en aquesta campanya portant productes a l’Escola.

Enguany, des de l’Economat prioritzen la RECOLLIDA DE PRODUCTES D’HIGIENE PERSONAL: raspalls i pasta de dents, sabó pel cos, xampú, bolquers, compreses i tampons. Evidentment, serà benvingut qualsevol altre producte, en concret aquels que són propis de la FESTA DE NADAl: turrons, xocolata, neules…

Els productes seran recollits a cada classe i més tard s’ajuntaran per transportar-los fins a l’Economat.

Gràcies per la vostra participació i col·laboració.

Som Biblioteca de Referència

fa uns dies, des del Programa de Biblioteca Escolar del Departament d’Ensenyament van referenciar la Biblioteca de l’ Escola Cossetània com a exemple de bona pràctica i van reconèixer la feina que s’hi fa per seguir impulsant la lectura i la cultura malgrat les dificultats d’aquest curs, posant en relleu el paper clau de l’ AFA per a què tot això sigui possible.

Cançó que sona: Ain’t no mountain high enough

Aquesta setmana la família de l’Àlex Cremades de Picarols ens proposa aquesta cançó tan maca del Marvin Gaye i la Tammi Terrell de l’any 1967: Ain’t no mountain high enough.

Senzilla amb un clar missatge d’amor que qualsevol pare o mare sent per al seu fill o la seva filla.
On diu que “cap cim és prou alt, cap vall prou fonda, cap riu prou ample.
Si em necessites crida’m, on siguis tant hi fa, prop o lluny és igual.
Només m’has de cridar i vindré en un moment,
L’amor és molt fort si és del fons del cor
la distància res no hi pot , si et cal una mà per ajudar
ja saps que vindre tant ràpid com podré…”

Esperem que us agradi

Cancó que sona: 25N CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA

Benvolgudes i benvolguts,

Aquesta setmana, malgrat tenir peticions vostres, farem sonar una cançó del grup Diluvi per sumar-nos als actes al voltant del 25-N, Dia Internacional contra la violència masclista. En la cançó, aquest grup i col·laboradores com el grup Roba Estesa i les artistes Gemma Hummet, Suu, Jazz Woman i Tremenda Jauria animen a les dones a ser rebels, a tenir forces, empoderar-se i fer seu el món.

Des de l’Escola ens sumem a la crida CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA.

Cançó que sona: Fent camí

Aquesta setmana us deixem una cançó que farà posar la pell de gallina a moltes persones que hagin passat per un esplai o pel món de l’escoltisme. Fent camí, juntament amb Arrels, són dues cançons del grup Esquirols que s’han convertit en un himne per generacions de monis i caps d’esplais i caus.

La cançó ens explica que, fent camí per la vida, ens tocarà viure moments bons i dolents, plàcids i difícils, en els que dubtarem, caurem i ens aixecarem, però que amb la nostra força i l’escalf dels companys i companyes, aconseguirem fer un bon camí.

Esperem que us agradi,