IMATGES FESTA DE L’ESPORT 2019

Aquí teniu una selecció d’imatges de la festa de l’esport,gràcies a tots i totes per la vostra participació

SETMANA DEL MAR A 4T

“La setmana del 27 al 31 de maig l’alumnat de 4t va gaudir de la Setmana del Mar. Durant una setmana van fer sessions on l’objectiu d’aprenentatge era el mar a la nostra ciutat. Van fer una setmana del mar diferent a les dels últims anys. En comptes de passar una setmana al Molì de Mar, van fer dos dies d’excursions i tres a l’escola. De fet, un dels tres de l’escola el  vam invertir en anar al Mercat de Vilanova a comprar sardines per disseccionar.

Llegir més»

Colònies de CI

Els dies 15, 16 i 17 de maig les classes de cicle inicial vam anar de colònies a La Llobeta. Vam formar part d’una companyia de circ i vam poder ser acròbates, malabaristes, equilibristes, mags i pallassos durant 3 dies.

Podeu descarregar-vos totes les fotos de colònies al següent enllaç:

Ens visita l’autora Eulàlia Canal

El passat dijous 25 d’abril  l’alumnat de 5è i 6è vam gaudir d’una visita a l’escola d’una persona molt especial. Vam poder entrevistar a l’Eulàlia Canal, autora del llibre de lectura que hem llegit a les sessions de biblioteca aquest segon trimestre.

Es tracta d’un llibre molt interessant: L’arbre de les històries. Aquest llibre narra la vida d’un bibliotecari en hores baixes, el Jonàs i l’aparició d’una nena mágica: la Lluna.

Si el voleu llegir, us el recomanem! Està a la biblioteca de l’escola.