ELS ALUMNES DE QUART HEM ANAT A AVISMON!

Un any més els alumnes de quart curs, en representació de tota l’escola, hem anat als actes que fa l’entitat AVISMON.

Al llarg d’una setmana els alumnes de l’escola van portar menjar pels avis i avies.
Després nosaltres vàrem passar per les classes a recollir-lo i amb ajuda del conserge Sr. Juan el vàrem posar a caixes grans. Doncs una camioneta el passava a recollir.

Finalment va arribar el dia de la sortida :
Vam anar en metro fins a l’estació de Diagonal i allà ja ens esperava la Guàrdia Urbana per fer un bonic pin, pujar a les seves motos i cantar nadales amb la banda de músics.

Feia fred i feia sol, tots anavem abrigadets!