VISITA DE L’IL·LUSTRADOR JOAN TURU

Aquesta setmana hem rebut una visita molt especial a la nostra escola: l’il·lustrador Joan Turu.

Els infants de 3r i 4t hem dut a terme una activitat amb aquest conegut il·lustrador que ha tingut com a resultat final un preciós mural a partir de les idees de l’alumnat i el claustre de la nostra escola.

L’activitat s’ha dut a terme en dos dies. El primer en Joan Turu va dur a terme un taller on ens va explicar quina és la feina d’un il·lustrador d’una manera molt visual i entenedora per nosaltres. Ens va ensenyar tot el procés, des que rep la trucada de la seva editora fins que acaba un treball. Posteriorment, tots els infants van dibuixar com s’imaginaven el mural a partir de la frase proposada pel nostre claustre: «Petits salts, grans camins» i amb totes aquestes idees ell el va dibuixar.
El segon dia vam pintar el mural, però no només nens i nenes de 3r i 4t sinó que també mestres, administrativa, conserge… totes i tots junts som escola!!!

Una experiència molt maca amb un resultat final espectacular: un mural que ens identifica i que a partir d’ara formarà part de la nostra història!!!