GUANYEM EL CONCURS D’EFICIÈNCIA ENERGÈTICA!!!

Aquesta setmana hem rebut una gran notícia: hem guanyat el Primer Premi del «Concurs d’Eficiència Energètica per a Centres Educatius» de l’Ajuntament de Viladecans del curs 2022-2023!!!

El curs passat el grup de quart (actualment és el grup que cursa cinquè) va participar en el Projecte Vilawatt Escoles impulsat per l’Ajuntament de Viladecans.

El Projecte es va desenvolupar al llarg de tot el curs escolar i tenia per objectiu promoure l’estalvi energètic al centre, a la vegada que s’ensenyava als infants la situació energètica actual del món i quines accions es poden fer en el nostre dia a dia per a col·laborar en la millora energètica.

El Projecte va finalitzar amb la presentació dels Premis d’Eficiència Energètica per a Centres Educatius, en els quals es premiava amb una recompensa econòmica als centres escolars tant per l’estalvi realitzat durant el curs escolar com per les accions de sensibilització fetes.

Aquest curs el nostre grup de quart, els ballarins i ballarines del cinema, també participen en el Projecte perquè creiem que és una oportunitat per treballar la importància de l’ús responsable de l’energia.