CELEBREM EL DIA INTERNACIONAL DE LA DIVERSITAT

El passat diumenge 3 de desembre era el Dia Internacional de la Diversitat i des de l’escola hem volgut celebrar-ho avui, donat que el respecte i treball individualitzat és un dels trets que més ens identifica. Quan parlem de diversitat ens referim a les persones que presenten diferents capacitats a nivell físic, intel·lectual i/o sensorial.

Considerem que la diversitat s’ha d’entendre com un valor afegit de la nostra societat, que ha de prendre el compromís de treballar per respectar la dignitat i la llibertat de tothom, desenvolupant estratègies universals i accessibles per a tots i totes, que garanteixin l’exercici dels drets individuals en condicions d’igualtat, seguretat i confort.

L’alumnat de 6èB hem gaudit de cinc estacions diferents. D’una banda, ens hem posat en la pell de les persones amb ceguera pintant a les fosques, aprenent a escriure en braille o jugant al futbol a cegues. A més, hem jugat a bàsquet amb mobilitat reduïda i hem après l’abecedari de la llengua de signes.

Acabem amb el lema d’aquesta jornada tan emotiva que hem viscut: “Molts petits esforços donen grans resultats”.