Comencem a treballar a l’Smartclassroom

Iniciem un nou curs i, amb ell, comencem a treballar a la nova aula de l’escola: l’Smartclassroom.

En aquesta aula tan innovadora es replanteja la distribució de l’espai. És per això que el mobiliari i els recursos són qui s’adapten a les necessitats dels infants, i no a l’inrevés. Això permet a l’alumnat treballar d’una manera més còmoda, fomentant el seu benestar i responent a les necessitats de l’activitat que ens plantegem.

En aquesta ocasió, hem començat a donar forma al projecte d’escola, plantejant-nos què volem aprendre sobre el House Dance, que és la dansa que vam escollir com a grup-classe i a través de la qual desenvoluparem moltíssims aprenentatges de manera més significativa.