CONCURS D’ESTALVI ENERGÈTIC

Aquest darrer mes l’equip impulsor del Projecte Vilawatt Escoles, els infants de 4t, van posar en marxa un Concurs d’estalvi energètic.

Durant vint-i-un dies han revisat els quatre ítems que van definir com a bases del concurs i que han donat per guanyadores les aules de Coco (3r), Grease (6èB) i La Sirenita (1r).

A més de l’entrega de premis el grup de 4t va compartir amb la resta de companys i companyes les accions que han dut a terme per millorar el nostre centre (cartells recordatoris, senyalització d’interruptors…).

Vam poder gaudir d’una altra jornada en família on tots els grups de l’escola van rebre un detall per la seva participació.