L’ESCOLA CELEBRA EL DIA DE LA MÚSICA

El dia 22 de novembre vam celebrar Santa Cecília, dia de la música, on tot l’alumnat de l’escola va poder gaudir de diferents activitats musicals.

L’alumnat més petit de l’escola, al matí, va cantar i ballar al ritme de cançons infantils, interpretades per l’Andreu i l’Ester, dos mestres de l’escola.

A la tarda, tot l’alumnat va participar d’uns tastets musicals.

La Trini, alumne de sisè i el Francisco, alumne de cinquè, ens van tocar una peça al piano i a la bateria conjuntament. També vam tenir l’oportunitat d’escoltar al Sergio un jove músic que va voler participar d’aquesta festivitat amb nosaltres, tocant una peça flamenca a piano i una rumba a la guitarra. A més a més, l’Ateneu de les Arts ens va fer una petita mostra de dansa i tots en acabar vam poder ballar al ritme de Hip Hop.

La música dóna ànima a l’univers, ales a la imaginació,

consol a la tristesa i alegria a totes les coses. (Plató)

VISCA LA MÚSICA!