TALLER DE NADAL

El final del primer trimestre ja ha arribat i amb ell estem gaudint d’activitats molt especials.

Una d’elles ha estat fer un taller de Nadal conjuntament padrins/es i fillols/es. Un taller creatiu on tots els infants han pogut realitzar una bonica manualitat per l’arbre de Nadal.

Per acabar el matí hem pogut gaudir d’esmorzar plegats i del pati obert, com fem tots els divendres, per poder jugar tots junts en qualsevol espai de l’exterior de l’escola.

Després de tant de temps sense poder fer activitats tots plegats a l’escola, estàvem desitjant fer-ho i ara qualsevol moment ens sembla fantàstic! Ja estem desitjant tornar-ho a repetir!!!