LA CLASSE D’I5 JA TORNA A SER AQUÍ!

Hola a tothom!

Els nens i nenes d’I5 tornem aquest curs 2021-22 amb molta energia i amb ganes de compartir amb vosaltres tot allò que anem fent.

Comencem amb les nostres fotos de grup. Oi que estem molt macos i maques!

En tornar a l’escola és important realitzar activitats tots junts per a poder reprendre el sentiment de pertinença al grup. Entre els jocs que hem fet, volem dir-vos que ens ha encantat …

• el joc de l’aranya: com podeu veure ens hem anat passant un cabdell de llana, els uns als altres, tot dient alguna cosa que ens agrada molt fer. Tenim gustos ben variats: anar a la platja, a la piscina, al parc, a la fira, al bosc, a buscar bolets, a pescar, veure dibuixos animats o anar amb cotxe, … i també fer activitats a l’escola com la psicomotricitat o els ambients. Hem creat una teranyina entre tots i totes que ja voldrien fer algunes aranyes!
  • el joc de la pilota: ens passem una pilota d’uns a altres tot presentant-nos. El fem els primers dies per recordar el nom dels nostres companys/es i més aquest curs que tenim cares noves!
  • La coqueta amb sucre: una dansa molt divertida on anem traient als companys/es a ballar.
  • Olles, olles de vi blanc: anem ballant en rotllana, tombant-nos quan la Montse diu el nostre nom. Seguim fent la dansa fins que tot el grup està tombat.

Ja veieu que tenim molta marxa!