ELS FOLLETS VALENTS I LA CLASSE DE COCO VISITEM EL JARDINET DE L’AFA

Aquest curs els infants de la classe d’I3 tenim molta sort: els/les alumnes de 3r són els nostres padrins/es i ja han començat a mimar-nos molt!

El divendres passat ens van venir a veure a la classe i vam passar una bona estona jugant junts/es per a trencar el gel i poder conèixer-nos una mica més. Desprès vam anar al jardinet que l’AFA ha preparat per a tota l’escola. Quin bosc més meravellós: ens hem endinsat en un món màgic on fades, follets o el mateix ratolí Pérez ens estaven esperant. Tot un món en miniatura que ens va fascinar a grans i petits. La tarda va ser molt emocionant i ja estem desitjant tornar a retrobar-nos, padrins/es i fillols/es, per a que segueixi la diversió!

No podem estar més agraïts i agraïdes amb l’AFA: és un regal tenir uns pares i unes mares que sempre ens sorprenen amb activitats fantàstiques!