ELS FOLLETS VALENTS ANEM A LA INAGURACIÓ DE LA NOVA “SMART CLASSROOM”

El passat dimecres, 26 d’abril, va tenir lloc l’esperada inauguració de la “Smart Classroom” de la nostra escola. Aquest nou concepte d’aula pretén ser un espai que pugui donar resposta a qualsevol necessitat pedagògica dels/ de les nostres alumnes, des de tres vessants diferents:

. Ambiental (benestar dels infants, aprofitant al màxim les possibilitats d’aprenentatge que ens ofereix l’espai).

. Pedagògica (aprenentatge a partir de la recerca científica).

. Digital (presència d’eines digitals).

Els infants d’I3 vam anar amb els nostres companys/es de cicle i allà ens estaven esperant la Paula i la Vega que, com alumnes de sisè, tenen molta experiència i van explicar-nos en què consisteix aquesta aula i què hi podem trobar o fer. Quines bones amfitriones!

Sota el lema “EL SUPERPODER DE CREAR I IMAGINAR SENSE LÍMITS” vam gaudir d’un primer contacte amb aquesta nova aula, mirant contes científics, jugant amb uns globus molt divertits i ens vam adonar de que podem aprendre tot passant-ho d’allò més be!