CARNAVAL: El Rei i la Reina Carnestoltes i les consignes per aconseguir les seves promeses

Estem a punt d’acollir una festa màgica, plena de colors i diversió: el Carnaval. És un temps especial on podem deixar de banda les rutines diàries i endinsar-nos en un món de màscares i rialles.

El Carnaval comença amb l’arribada del rei i de la reina Carnestoltes, que porten la diversió. Amb el seu vestit divertit i somriure contagiant, guia els infants i docents cap a un dia ple d’alegria i sorpreses. Aquest passat divendres 2 de febrer, l’alumnat de 6è va acompanyar a la reina i al rei Carnestoltes a donar les consignes per a aquesta setmana a la resta de companys i companyes de l’escola; recordeu que hem de complir-les per poder arribar a aconseguir les promeses, que ens van encantar, les recordeu? Us les deixem perquè ens motivi, i no perdem de vista els nostres objectius d’aquest any!

Hola nens i nenes de Can Palmer,

som el rei i la reina Carnestoltes,

i aquest any us sorprendrem!

Cap curs hem complert les nostres promeses, com ja sabem,

però aquest curs serà diferent!

Les promeses que us farem són sorprenents,

i són així perquè us estimem.

Així doncs, les nostres ordres heu de seguir,

si canvis a l’escola voleu tenir!

Per començar, un parc aquàtic al pati us trobareu,

però si no feu les consignes, no hi anireu.

Entre aigua i diversió sense parar,

la felicitat us inundarà!

A l’hora del pati sonarà un “riiiiiing”

i per esmorzar anireu corrent al Burger King.

Us prometem que si voleu menjar bé,

unes bones hamburgueses us portarem!

Què passa? No us sembla que sigui suficient?

Doncs, a sobre, gratis! Sí, sí, com us ho estem dient!

Després, si molt entretinguts voleu estar,

un cinema molt gran a l’SmartClassroom us esperarà!

Amb unes bones butaques i botiga de crispetes,

per emocionar-se i riure fins que us faci mal la barbeta!

Podreu moltes pel·lícules i sèries veure,

tot i que no us ho acabeu de creure!

Si us ve de gust ballar,

ja sabeu on anar!

Una disco a la sala multiús posarem,

on tots els divendres a la tarda gaudirem.

La Karol G vindrà per inaugurar

aquesta festa tan emocionant,

i ens farà ballar i cantar fins al final!

Aquest any us prometem que complirem,

si no és en nosaltres, en qui confiem?

Ja sabeu, deixeu de somiar

i anem a fer-ho realitat!

Però és molt important que les consignes compliu,

si no voleu portar al front un gomet negre adhesiu:

El dilluns un pentinat ben divertit et faràs i a tothom sorprendràs.

El dimarts, si l’arc de Sant Martí us agrada, fem un d’una sola tongada.

El dimecres ben saludable serà, tothom d’esportista vindrà.

El dijous amb un maquillatge o careta original hauràs d’arribar i t’ho passaràs genial.

El divendres una disfressa qualsevol portaràs i molta festa tindràs.

Aquí us deixem algunes imatges per a què veieu quìna bona entrada a la setmana carnavalera!!

Durant aquesta festa, l’escola prepara activitats emocionants, on l’alumnat pot mostrar la seva creativitat i compartir rialles amb els seus amics i mestres. Les aules es transformen en un escenari d’alegria, amb colors i somriures arreu. A més, és una celebració que ens recorda la importància del respecte i la diversitat.

Ahir va estar el primer dia amb un pentinat divertit o algun guarniment al cap, però queda tota la setmana que ens farà gaudir i vibrar!! Us adjuntem algunes fotografies també del primer dia portant a terme la primera consigna; esperem que us agradin!!

Amb el Carnaval a l’horitzó, l’Escola Can Palmer es converteix en un lloc màgic. La festa no només ens regala moments divertits, sinó que també reforça els llaços que tenim com a comunitat educativa. Que aquest Carnaval sigui una celebració plena de somriures, creativitat i records inoblidables per a tothom!

A continuar la festa família!!