ATLETISME EN MITJANS

L’alumnat de 3r i 4t s’ha iniciat en l’atletisme en l’assignatura d’Educació Física. L’objectiu és iniciar als alumnes en les activitats atlètiques, en aquelles modalitats que alberga l’esport d’Atletisme i que són fàcilment transferibles a l’àmbit educatiu, sempre d’una manera general i alhora lúdica. Per tot això, s’aniran presentant diferents activitats atlètiques, tant de desenvolupament individual com grupal, pretenent amb això, tant la familiarització amb l’esport en si, com el descobriment de totes les possibilitats motrius que projecta aquest esport.