15 de febrer: Dia Internacional del Càncer Infantil

El dia 15 de febrer, el cicle de grans, vam voler celebrar el Dia Internacional del Càncer Infantil i donar suport a tots els nens i nenes que lluiten dia a dia contra aquesta malaltia. Així, ens vam sumar al “Pañuelo Challege” de la Fundació Aladina, que pretén donar visibilitat al càncer infantil, normalitzar-lo i fer un homenatge a aquests guerrers i guerreres, posant-nos en la seva pell.

Per això, l’alumnat va venir a l’escola amb un mocador al cap, solidaritzant-se amb tots aquells infants que perden el cabell durant els tractaments contra el càncer i decideixen utilitzar-lo. A més a més, amb l’ajuda d’unes plantilles que ens van enviar des de la fundació, vam dissenyar un mocador i escriure un missatge de suport per als nens i nenes amb qui col·laboren.

Així, fomentem accions entre l’alumnat que els enriquiran personalment i promouran l’adquisició de valors com la solidaritat, contagiant-los la passió per ajudar a la resta i posar el seu gra de sorra. També els ajudarà a prendre consciència sobre la sort que tenen de gaudir d’una bona salut i transmetre’ls com són d’afortunats i afortunades per poder venir cada dia a l’escola, jugar, fer esport…

Us deixem unes fotografies dels moments que vam compartir aquella jornada.