Per Sant Simó…

Avui, com és tradició a l’escola cada 28 d’octubre, alumnes i mestres hem celebrat una tradició marinera amb important arrelament entre els mataronins i les mataronines. Antigament Sant Simó era considerada una festa major de tardor de la ciutat.

Les nostres aules s’han convertit en mars i vaixells on viatgaven els encoratjats mariners que invocaven a Sant Simó per protegir-se dels atacs dels pirates i corsaris que assetjaven les costes del Maresme.

Amb una divertida gimcana i l’ajuda de Panxa contenta i Boca grossa, hem trobat els nostres sabres….i….ens els hem menjat en un tres i no res!

A la tarda ens hem divertit molt enfarinant-nos a la guerra de bombardes!

Per Sant Simó, ni mosca ni moscó!

Clickeu a l’enllaç per veure les fotos de cicle inicial