Donació de sang

22/2/2024                                                                              Autors: Nadia Bernabé i Yasser Boulben

Donació de sang a l’escola Camí del Mig

Aquest any a l’escola Camí del Mig han fet una donació de sang

El dia  21 de febrer a l’escola Camí del Mig algunes persones van venir a l’escola per donar sang. Es va habilitar la sala d’usos múltiples amb uns set o vuit llits.

Es podia donar sang des de 16:00 fins a les 20:00, van venir uns 45 donants. A tots els donants després els van donar menjar i un regal fet per nens i nenes de 1r.

Aquesta donació es fa desde fa molts anys i col·laborem tots els cursos de l’escola. Donar sang és un gest de generositat per les persones que ho necessiten.

L’horari de el dia de la donació de sang