SORTIDA A LA RIERA D’ARGENTONA

Els alumnes i les alumnes de 3r estem estudiant els paisatges, i l’aigua en el nostre entorn. Una de les moltes activitats que fem és la que ofereix l’ajuntament: Mataró sostenible. Aquesta activitat té dues parts una que fem a l’escola on una educadora ens parla sobre l’aigua a Mataró i les rieres i la segona part és una visita a la riera d’Argentona (que és la que ens queda més a la vora). Hem vist sobre el terreny el que ens van explicar el primer dia. Hem après molt però estem molt tristos. La riera està molt bruta i fa molta pudor. Les persones no tenim cura del nostre entorn i llencem de tot on no toca. Després les rierades ho duen camí avall fins al mar. Hem pogut constatar que les famoses “tovalloletes” són realment un problema molt gran. No es poden llençar al WC. S’han de llençar a la brossa.

1. Xueying Zhang

El que m’ha agradat més de la sortida de riera del d’ARGENTONA, ha sigut que ens han ensenyat com es diuen algunes flors, com l’aloc, la figuera del diable…i que no podem tirar escombraries perquè embrutem la riera.

2. Iván

El que més em va agradar va ser aprendre coses dels animals i classificar les seves petjades i el que mengen. També els animals que hi viuen com el rossinyol bord o el conill.

3. Ona

Em va agradar molt perquè vam aprendre moltes coses com per exemple no tirar pel vàter tovalloletes . Pel vàter només podem tirar
    paper higiènic perquè sinó es fa un embossament .Tamve vam veure una rata morta que se la estava menjant a la rata. I també vam fer un
    joc que era molt xuli .

4. Adama

M’ha agradat molt la sortida a la riera d’Argentona perquè vam buscar coses i també vam trobar un lloc per on passa l’aigua cap al mar, només quan plou.

5. Vinyet

El que més em va agradar va ser que la Cristina en expliques un munt de coses que no sabiem. Però no amb va agradar gens ni mi que va ser veure les rates mortes, que em feien molt de fàstic.

6. Aitana

El que més em va agrada va ser quan vam fer aquell joc. També quan vam veure caca de conill .Va ser el meu millor dia de la historia perquè he estat amb tots.