BOMBARDES

El 28 d’octubre vam celebrar Sant Simó, a l’escola Camí Del Mig. El que més ens agrada són les bombardes.

Material:

– Paper de seda

– Maizena

– Cullera

– Tisores

Com les vam preparar?

El primer pas va ser retallar el paper de seda 16 x 16. Seguidament, vam posar una cullerada de maizena al paper i vam enrollar el paper per les puntes. Aleshores vam guardar les bombardes dins d’una caixa perquè no s’obrin i fós més fàcil agafar-les.

Què fem amb les bombardes?

Vam anar tota l’escola a la pista de futbol, vam seure a les grades.

Ens van cridar per cursos, a cada nen/a li van donar 3 bombardes i després… VA COMENÇAR LA GUERRA!!!!

Què va passar després de la guerra de bombardes?

Quan va acabar la guerra tots els nens i nenes es van rebolcar per la pista. Els nens i nenes de 6è vam escombrar la pista. Seguidament, vam agafar les nostres motxilles i ens vam anar de l’escola perquè ja era l’hora.

Per veure fotos i vídeos fes clic aquí

MAR GONZÁLEZ I ÉRIKA BUENO