BALL DE NADAL

A l’escola tenim una tradició que el 19 de desembre fem un ball de Nadal, al TecnoCampus, però aquest any ho hem fet a la pista de l’escola que han posat un escenari molt gran.

Cada classe es prepara un ball de Nadal unes setmanes abans i el 19 de desembre ens reunim totes les classes de P3 fins 6è; cada classe fa un ball de Nadal, però els de nivell superior fan un ball i també cantem una cançó.

El conserge de l’escola deixa les portes obertes perquè les famílies puguin passar a dins de l’escola i veure als seus fills i filles.

Quan els nens i nenes ja havien acabat de ballar i de cantar, els professors/es també van fer un ball de Nadal. Tots els balls ens van encantar.

NEUS ANIÓN I ANDI WU