CARNAVAL EN PIJAMA 2021

Dijous 11 de febrer els professors i alumnes de l’escola van anar en pijames, bates, pijames d’animals etc, durant tot el dia, si no portaves  pijama al matí o a la tarda els posaven un gomet a la cara, un professor de música que es diu Xavier com no va venir en pijama li van posar un gomet a la cara, una noia de pràctiques de 5eB al matí va venir en pijama pero a la tarda no i le van tenir que posar un gomet, alguns nens i nenas van venir sense pijama i li van posar un gomet però a l’estona se’l van  treure i els profes o es van donar compte.

Les nenes i els nens van portar peluchos, com els pops reversibles.

Dayana i Martina.