AUALÉ!

Bon dia!

Avui els alumnes de sisè han gaudit d’una jornada de joc amb diferents escoles de Mataró. En concret es tracta del joc de l’Aualé, un joc de taula d’origen africà que ens convida a fer càlculs matemàtics per tal de guanyar la partida. La trobada, de nom Jalika Jammeh en memòria de la seva creadora, s’ha fet al pavelló del camp de futbol del Cerdanyola. En acabat, hem ballat tots junts la dansa “Fatou Yo” per acomiadar l’acte.

Aquí podeu veure algunes fotos del campionat i de com vam preparar-ho des de les aules.

Feu click aquí,