Sant Simó de 5è

El passat dilluns 28/10/2019 a l’escola vam celebrar la festa de Sant Simó. Al matí vam esmorzar un sabre molt bo i a la tarda ens vam disfressar de pirates i vam començar la nostra típica festa de bombardes. Les bombardes les vam fer amb paper de seda i a dins li posem farina sense gluten per si algú és al·lèrgic. Ho vam fer a l’escola camí del mig de Mataró. Ho vam fer tota l’escola, van començar el de P5, P4, P3, 1r, 2n, 3r, 4t, 5é i per últim 6é. Els nens i nenes de P3 no van començar perquè no sabien fer perquè era el seu primer any. Els nens i nenas de 6é es van quedar a escombrar la pista.

Clica aquí per veure les fotos!