Aquesta setmana, els alumnes de 4t han viscut una experiència molt especial: la visita a una emissora de ràdio. Ha estat una sortida diferent, motivadora i plena d’aprenentatges significatius.
Durant l’activitat, els nens i nenes han tingut l’oportunitat d’entrar a l’estudi i conèixer de primera mà com funciona el món de la ràdio. Però el més emocionant ha estat, sens dubte, convertir-se en protagonistes: per grups de cinc, cada classe ha enregistrat el seu propi programa.
Els alumnes han fet de presentadors i presentadores, demostrant una gran capacitat d’expressió oral, seguretat i entusiasme. Cada grup havia preparat prèviament el seu contingut, escollint temes del seu interès: esports, animals, curiositats, recomanacions i altres qüestions que els apassionen.
L’experiència ha estat tot un èxit. Han treballat en equip, han respectat els torns de paraula i han posat en pràctica habilitats comunicatives d’una manera real i significativa. A més, han gaudit moltíssim del procés i del resultat final. Us farem arribar l’enllaç del programa.
Sense cap dubte, ha estat una activitat enriquidora que recordaran amb il·lusió… i qui sap si algun d’ells no ha descobert avui una futura vocació!


