Tornarem a tenir fruita per esmorzar

Comença el Programa Escolar de Fruita del curs escolar 2018/2019. Aquest programa europeu dona importància a menjar fruites i hortalisses. Enguany tindrem 7 entregues mensuals, de novembre de 2018 a juny de 2019 (excloent desembre). La primera entrega es realitzarà entre el 19 de novembre i el 11 de desembreamb un lliurament de quatre peces de fruita (raïm, poma, pera i clementina), per a l’hora d’esmorzar o berenar dels nens pels quals vàreu demanar la participació, dins del recinte escolar.

Novament, aquest curs, el Departament d’Agricultura, Ramaderia i Pesca realitzarà la distribució de fruita del Programa mitjançant l’Associació Empresarial de Fruita de Catalunya (AFRUCAT). Cal destacar l’esforç que el sector agrari productor està fent per donar suport a aquest Programa i promoure entre els nens i nenes hàbits de consum saludable.

El calendari de fruites per aquest curs serà el següent:

27 de novembre: Pera , Poma , Raïm, Clementina

Gener: Cirerol , Pera Conference , Clementina, Plàtan