Serveis extraescolars 20-21

Benvolgudes famílies,

Ara si, amb l’inici del curs escolar, des de l’AEILL us enviem tota informació necessària envers la proposta d’activitats extraescolars definitiva d’aquest curs 2020-21 i l’acollida matinal.  Us volem agrair la paciència en l’espera d’informacions i donar-vos les gràcies per la vostra confiança en un nou curs diferent i ple de reptes, en el que us garantim que treballarem amb més força que mai per donar les màximes garanties de seguretat en els nostres serveis.

Tota la informació es troba recollida en el document ACTIVITATS EXTRAESCOLARS I ACOLLIDA MATINAL CURS 2020, però recordar-vos el següent:

-Les inscripcions es podran realitzar del 12 al 20 de setembre de 2020 telemàticament en els següents enllaços, on haureu d’adjuntar els documents que es sol·liciten per tal de tramitar la inscripció:

Acollidahttps://www.cognitoforms.com/AEILL1/acollidamatinalaeillcam%C3%ADdelmig

Extraescolarshttps://www.cognitoforms.com/AEILL1/extraescolarsaeillcam%C3%ADdelmig

-El 23 de setembre s’informarà de les activitats extraescolars que han sortit i es facilitarà tota la informació d’interès (mesures concretes, protocol de sortida, persona responsable, etc.)

-Cal tenir en compte que qualsevol activitat pot estar modificada per ordres del Departament o la pròpia Direcció del centre.

-Totes les activitats compliran les mesures de seguretat establertes i els protocols i criteris generals. A més, tant l’activitat d’acollida matinal com les activitats extraescolars segueixen el Pla d’Actuació del centre Cami del Mig.

Dijous 17 de setembre, es realitzarà una reunió informativa telemàtica per aquelles famílies que vulguin resoldre dubtes o vulguin informació més específica. Us esperem a les 19.30h. La setmana vinent us farem arribar el link de la convocatòria de reunió.

Per més informació, qualsevol dubte o incertesa, no dubteu que podeu contactar a través del correu electrònic lleure.aeill@gmail.com o al 660 046 101.

Ens retrobem ben aviat.