Festa de Nadal

Aquest diumenge, 16 de desembre, s’ha celebrat a l’escola la Festa  de Nadal organitzada per l’AFA.
S’ha repartit xocolata desfeta, s’han realitzat el taller de maquillatge, de postals de nadal i de campanetes.
En Sethomes ha sortit acompanyat d’en Mig mig i les coques.
S’han pogut veure l’exhibició del treball que s’està fent en les activitats extraescolars d’anglès i patinatge.
També hem tingut la visita del patge reial que ha recollit les cartes d’aquells nens que ja la tenien escrita. I s’ha celebrat la tradicional rifa de Nadal amb més de 20 paneres per sortejar.

Gràcies a l’esforç de pares i mares de l’AFA hem pogut gaudir d’un matí ple activitats i emocions.

Us desitgem que passeu unes Bones Festes i que tingueu un feliç 2019.