Exposició interactiva al vestíbul

Amagueu els vostres cables USB i prepareu-vos per a una explosió tecnològica!

Els i les nostres alumnes de 6è han aterrat al vestíbul amb la seva nova exposició del projecte Màquines i Energies, que va participar a la fireta tecnològica del tecnocampus el passat dia 3 de maig!

No us perdeu l’oportunitat de veure en directe les seves creacions intergal·làctiques i aprendre més sobre el món de les màquines i les energies renovables.

L’exposició estarà oberta des d’avui mateix. Podeu visitar-la amb els i les vostres alumnes, i no oblideu portar una tauleta o mòbil per poder llegir els codis QR que us interessin.