Estalviar té premi

El passat dijous 17 de desembre, es va realitzar l’acte de cloenda del Projecte Mataró Cívica i Activa. L’Ajuntament de Mataró va fer entrega d’un xec  per valor de 4.880 € a l’AFA Set i mig per haver assolit l’objectiu  d’incrementar el percentatge de recollida selectiva fins el 40%.  Això ha estat possible gràcies a l’implicació de tots els nens i nenes de l’escola,  les seves famílies i els veïns i veïnes del Barri del Pla d’en Boet. Aquests diners es destinaran a reduir les barreres econòmiques de tots els alumnes realitzant una activitat on tots els nens i nenes de l’escola hi  puguin participar.

Moltes gràcies a tots per l’esforç. Però, ara més que mai, hem de continuar amb la recollida selectiva, per tal posar el nostre granet de sorra en la millora del medi ambient.

1. Anna Oliveras Rovira

Felicitats per aquest premi, que és un reconeixement als esforços de tota la comunitat educativa i la seva implicació amb l’entorn.
    Us ho mereixeu!!!