DENIP 2020

Enguany la celebració del Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP) tornarem a fer la cursa solidària amb l’ONG Save the Children, l’Ajuntament de Mataró i el Consell Esportiu del Maresme.

Els beneficis de la cursa estan destinats a millorar les condicions de vida de nens i nenes Rohingya (ètnia musulmana perseguida i expulsada a camps de refugiats a Bangladesh)  que viuen amb absoluta vulnerabilitat a Birmània i que ara han de viure com a refugiats.

En aquesta cursa participarà tota l’escola del Camí del Mig, els alumnes de primer i segon d’ESO de l’IES Laia l’Arquera, els alumnes de P5, 1r i 2n de l’escola Josep Manuel Peramàs, els alumnes de 4t de l’escola Torre llauder, alguns alumnes d’ESO de l’escola les Aigües  i els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’escola Angeleta Ferrer.

1. Júlia Valle Trujillo

El dia d’avui a estat súper guai hem fet la cursa que ha estat una mica cansada, també hem fet la cançó dels signes que ha estat molt ben pensada per la gent que no escolta molt bé així ho podrien entendre. També les 4 professores que feien el llenguatge amb les mans o heu fet molt Bé Felicitats!, també totes les voltes que hem arribat a fer per què si tots ho intentem ho fem súper Bé! I també a tot els diners que hem arribat a agafar amb tota l’escola ha sigut bastant per dunar als refugiats.