Concert de Nadal

DESCARREGUEU AQUÍ EL PROGRAMA AMB L’ORDRE DE LES ACTUACIONS I ELS CURSOS.

Perquè tot marxi bé…

Els nens i nenes han de venir esmorzats de casa.

Els alumnes de Cicle Mitjà (3r i 4t), el dia que participen al concert, hauran de ser a les 9.15h a la porta de l’edifici principal del Tecnocampus per a fer l’assaig general. Les famílies els haureu d’acompanyar directament allà.

La resta dels alumnes han d’estar a l’escola a les 9.00h del matí i aniran al Tecnocampus amb parelles on els més grans faran d’acompanyants dels més petits.

Com que l’aforament de la Sala és limitat, preguem que ens ajudeu en el BON FUNCIONAMENT de l’acte:

• Respectant l’espai limitat per a les famílies i NO accedir a la zona reservada pels alumnes ni a l’escenari.
  • Per tal que tothom pugui veure els seus familiars preguem que només accediu a la sala en els moments de l’actuació del vostre/a fill/a i un cop finalitzada l’actuació abandoneu la sala per donar pas a les famílies dels altres grups.
  • Si veniu amb infants petits, procureu que estiguin tranquils i en silenci durant l’actuació.
  • Assegureu-vos que els mòbils i les alarmes estan apagats o en silenci.
  • En acabar el concert els infants sortiran amb el seu grup i, un cop a fora de l’edifici, podreu recollir el vostre fill/a avisant, prèviament, al/la tutor/a o mestre/a responsable del grup.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Esperem que gaudiu del concert!